Apu gyeden

20%

2017. május 29. 07:23 - appuuu

23. hónap

Mához két hónapra már két éves lesz Kisvirágszál. Ez nem csak azt jelenti, hogy mostantól a bejegyzések alcíme 23. hónap lesz, hanem azt is, hogy két hónap múlva véget ér a GYED. Amibe belegondolva eléggé elkeseredtem – valószínűleg sosem leszek már vele ennyi időt egyfolytában (azért a csökkentett munkaidő csak több együttidőt tesz lehetővé, mint a teljes), és már a négyötödén túl vagyunk ennek az időszaknak. Asszem írtam már, hogy szerintem ez életem legboldogabb időszaka – valószínűleg akkor is így lenne, ha nem én lennék itthon vele, de ez nyilván hab a tortán.

Azzal vígasztalom magam, hogy amikor 20% a töltöttsége a telefonomnak, akkor is még bőven jól elketyeg jóideig, szóval 2 hónap még elég sok idő.

Szólj hozzá!
Címkék: idő hónapok gyed

A bejegyzés trackback címe:

https://appuuu.blog.hu/api/trackback/id/tr9512547247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
15