Apu gyeden

Az angyal meg a tente

2017. március 19. 20:01 - appuuu

17. hónap

december 14.

Meglátott az asztalon egy angyalkafigurát (ami dísznek van ott. Nem karácsonyi – vagyis igen, de még tavalyról ottmaradt. :)) Szóval elkezdte rá mondani, hogy „Baba! Baba!” Mondtam neki, hogy az nem baba, hanem angyal. Rámnéz, és rákezdi, hogy „tente”. Először nem értettem, de aztán rájöttem. Az altatódal, amit énekelni szoktam neki (és ami nagyon beválik, a második versszakra már totál ellazul, rámdől, átölel, a szeme rés, aztán kéredzkedik le az ágyba, vagy alszik az anyja hátán/székben, ahol épp vagyunk, tényleg varázslatos „alvógomb” ez) úgy szól, hogy „ Tente, baba, tente, / itt van már az este / aludj, aludj, szól a harang /a szemedet hunyd le.

Szép álom tündérke / borulj a szemére / gyertek-gyertek kisangyalok / játszadozni véle.”

Ezt még a nagymamám énekelte a tesóimnak kicsi korukban. Nyilván nekem is, csak arra már nem emlékszem.

És basszus, fogalma sincs róla, hogy mi az az angyal, de amint kimondtam, ennek az éneknek a végére asszociált… Megáll az eszem.

Szólj hozzá!
Címkék: dal altató tente

A bejegyzés trackback címe:

https://appuuu.blog.hu/api/trackback/id/tr8912351863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
15